Användning av kakor

Denna webplats använder kakor för att komma ihåg inställningar mellan besök (som t.ex. språkval), för att förhindra missbruk och för att samla in statistik. Om du fortsätter använda denna webplats utan att ändra dina inställningar så godkänner du vårt och tredjeparters användande av kakor.

Mer information om kakor.

Stäng Acceptera
Abonnemang & Produkter Kontakta Återförsäljare Logon English

Vanliga frågor & svar

Kan jag behålla mitt nummer när jag blir kund hos Biztel?

Ja, du behåller alltid ditt nummer när du porterar till Biztel. Vi fungerar precis som alla de andra operatörerna men med bättre service och mer innehåll för dig som kund. Låt oss överraska dig!

Misslyckats med din portering?

Exempel på grunder där ditt nummer har nekats förflyttning.
- Numret du försöker flytta är registrerat på ett annat personnummer eller organisationsnummer än ägaren på abonnemanget hos Biztel.
- Ditt nummer är avslutat och ligger i “karantän”.
- Ditt nummer är kopplat till ett abonnemang med bindningstid.

© Biztelco Sverige AB 2020
Hem
Abonnemang & Produkter
Kontakta
Återförsäljare
Hjalp
Cookies
Priser inkl. samtal i utomlands
Ånger
GDPR/Sekretesspolicy

Biztelco Sverige AB | Box 956, 751 09 Uppsala, Sweden
Org. Nr. SE559081-5253
T:0770 730 300 | E: info@biztel.se